RECENSIES

Rosanne is een professional in haar vak. Zij pakt opdrachten zonder veel uitleg direct goed op. Zij is gedreven, commercieel en heeft een aanstekelijke positieve energie! Dank voor je bijdrage aan onze organisatie van Building Holland 2020 en tot het volgende project!

Dave Refoealoe
Commercieel Manager Building Holland
13 maart 2020

Het was de dag van de kerstborrel. Een dag waarop we normaal gesproken een beetje rondrennen als kippen zonder kop. “Heb je hier nog aan gedacht?’ “Is dat wel geregeld?” “Wie zorgt er eigenlijk voor…..”

Deze keer was iedereen gewoon lekker aan het werk. Geen gestress, geen last minute regeldingetjes. Nog even rustig opknappen voordat het feest begon.

Wauw! Ons kantoor is omgetoverd tot waar Kerst-wonderland. De decoratie past bij onze kantoorkleuren. Er is een super leuke ruimte voor de kids incl. ballenbak en speelhoekje. We worden getrakteerd op een lekker buffet en een gastvrouw verzorgt onze drankjes en ruimt onze rommeltjes op.

Wat een verademing! Wetend wat ik nu weet had ik veel eerder een professional als Rosanne in moeten zetten om onze bijeenkomsten te verzorgen. Ze doet haar slogan ‘Verrassend Compleet’ eer aan.

We zouden het zo weer over doen! Een absolute aanrader om de organisatie van jouw event over te laten aan Rosanne!

Ariejonne Oost
Kantoormanager 2.0
20 december 2019

Rosanne, super bedankt voor het zeer geslaagde feest. Jij weet van een kale schuur, een schitterende feestlocatie te maken, in ons geval een bruine kroeg. Niet alleen met de vloer, de wanden en het interieur, maar alle details maakten het helemaal af.

Ook de bediening en de lekkere hapjes en welkomstdrankje vielen goed in de smaak. We hebben heel veel positieve reacties gehad. Zo is het niet erg om 50 jaar te worden.

Abraham
19 oktober 2019

Wij hebben een geweldige ervaring met Van Diepen Feesten. Onze bruiloft hebben we thuis in de tuin en in de schuur gevierd.
Omdat er veel bij komt kijken hebben wij Rosanne gevraagd om dit te organiseren met als resultaat dat wij de “perfect wedding” hebben gehad.
Rosanne is een aanpakker, serieus en perfectionistisch. Zowel voor het diner buiten als het feest in de schuur binnen was alles tot in de puntjes en details goed geregeld.
Rosanne onwijs bedankt!! Wij raden iedereen aan om Rosanne in te schakelen als je een feest wil organiseren!!

Bruidspaar
24 augustus 2019

Een speciaal bedankje voor jou!

Mark en ik wisten niet goed wat te doen met onze rol als evenementencommissie en het voelde niet goed om jou daar (als nieuw lid) niet bij te betrekken. En wat was dat een goede zet. We hadden weinig eisen, weinig wensen en toch kwam jij met drie uitgewerkte voorstellen, keurig in een mapje voorbereid. Wat een luxe, Mark en ik konden kiezen.

Na de keuze regelde jij alles. Ik wil je dan ook alle credits voor die avond geven.

Bedankt voor de goede organisatie, het was top en tot in de puntjes geregeld.

Stéphanie Boons
BNI Beaufort Noordoostpolder – Urk
9 januari 2019

Vanaf het eerste contact omtrent het invullen van de wensen tot aan de service achteraf. Rosanne en haar team hebben perfect door wat er verwacht wordt, denken mee en vullen aan.

De aankleding van de locatie zorgde voor een bijpassende aangename sfeer. Het eten was erg lekker en ruim voldoende. 

Van Diepen feesten heeft een goede indruk achtergelaten!

Jeroen de Klerk
Gemeente Noordoostpolder

22 november 2018

50 jaar Wisentweg. Een feestje waard dus daar zijn we dan ook aan begonnen. We wilde een reünie/feest waar nog lang over nagepraat wordt. Dat kunnen we niet alleen was al snel de conclusie. Rosanne heeft ons geholpen en hoe…

Een topper met veel geduld; er is nog al eens geswitcht aan ideeën en Rosanne paste deze weer geduldig aan. Rosanne neemt veel kennis en ideeën mee en weet waar ze het over heeft. Neemt het initiatief in het opbouwen en opruimen en zorgt daarmee dat alles soepel verloopt.

Betrouwbaar, vindingrijk en gezellig om mee samen te werken.

Feest commissie
3 november 2018

Rosanne heeft tijdens de opbouw van Heroes DCC in de Jaarbeurs in Utrecht laten zien sterk in haar schoenen te staan, de juiste dingen te signaleren, te overleggen en af te handelen.

Tijdens het event was Rosanne twee dagen verantwoordelijk, samen met een door haar aangestuurd team van vrijwilligers, voor de entree en 32.000 mensen.

Voor de volgende editie van Heroes DCC in november heb ik Rosanne dan ook alweer vastgelegd.

Ronald Opstal
Operations manager Heroes Dutch Comic Con

29 maart t/m 1 april 2018